进食杂食向,产粮还是固定的

围脖ID:晓灵风-全都可以炸完

所有朱修脑洞放开扩写画画等任何二次演绎的授权,不过创作客体仅限于朱修。
骑士帝设定不是我的独有,任何盆友都可以写画二次演绎,不用问大胆去搞就好了

被复活lc粉数个粉,头人,肉,辱,骂过长达一年,天雷LC,天雷岚月菊苣,天雷复活,谷口一生黑

欢迎来我这里考古的疯狂点喜欢推荐什么的,我很喜欢
Lof有拉,黑功能,如果你很讨厌我,欢迎使用拉,黑功能,解放彼此免受折磨٩(˘◡˘ )

© 晓灵风
Powered by LOFTER
Payback - Juicy J、Kevin Gates、Future、Sage the Gemini

肝刑警与爱豆时找合适的OST,意外的发现这首,开始是觉得音乐很带感很合适,越听越觉得歌词微妙,找来一看,啊哈,简直太合适了!除了毒品哪里不对外,整个就是我现在正在描写的场景。 先分享出来,明天看更新的时候记着搭配食用。哦耶!

Payback歌词及中文翻译 - Juicy J&Kevin Gates&Future&Sage the Gemini

I know something you don't

我知道些你不知道的信息

That's me coming for you

这就是我来此的原因 

You want war

你挑起战争 

We got war

我奉陪到底 

We just wanna warn you

我们会给你最后的警告 

I know something you don't

我知道些你不知道的信息 

That's me coming for you

这就是我来此的原因 

You want war

你挑起战争 

We got war

我奉陪到底 

We just wanna warn you

我们会给你最后的警告 

War for war

枪林弹雨 浴血奋战 

Bodies that hit the ground

血肉横飞 尸横遍野 

You ready for us

你已准备好跟我决一死战 

Cause it's about to go down

是时候背水一战了 

Push them to the left

声东击西 

Push them to the right

出奇制胜 

Load the choppers up

直升机装好炸药 

Hit them on sight

给他们致命一击 

Never turning back

血战到底 

I've done been to hell and back

我已准备好同归于尽 

Me, running out of guns? 

我 弹尽粮绝? 

No, never heard of that

前所未闻! 

I ain't never ran from a gunfight

我从不畏战

This is you and me

这就是你和我 

Mano y Mano

短兵相接 毫不留情 

You damn right

就是这样 你猜对了 

不要装作你毫不知情 

Know what I came for

你清楚我意欲何为 

Too late to turn back

现在回头为时已晚 

This is the payback

这就是应得的报应 

You take one, I take one

一命换一命 

You can't hide, you can't run

你无处藏身 也无法逃避 

Too late to turn back

现在回头为时已晚 

This is the payback

这就是应得的报应 

Respiratory beggin' for relief

微弱的气息苦苦哀求饶命 

I don't let 'em breathe

我才不会饶他们一命 

Goin' hard, I'm my own boss

奋力一搏 我掌控自我 

Many ain't believe it

众人投来质疑的眼光 

A feelin not an item

感觉我们并没有肝胆相照 

Appearing up out of thin air

这感觉也是凭空出现 

Conquer everything that's in front of me

我要做的就是征服一切 

Now they under me

现在他们都臣服于我 

兴冲冲的想要与我一较高下 

They strayed away, how a tunnel be

他们却迷失了自己 

Took a leap of faith

哪里该是信仰坚守处 

Bungee cord about to give out

会递来弹力绳 

Nowadays whatever you say you gotta live out

无论你如何狡辩 你总得付出行动 

Altitude have a parachute failure, we got a problem

态度决定成败 我们有个问题 

Grow a set of wings or die when you hit the bottom

当我们遭遇现实的礁石 我们是毅然展翅 还是就此妥协 

Never prayed to God, but never too late to try him

从不会向上帝祈祷 但对他来说并不会太晚 

Shots fired, Allen Iverson in the league

联赛开始的枪声响起 即使艾弗森也在比赛中 

They say I never hog and I'm not a part of the team

他们都会说我是从来不传球的自私鬼 从不会考虑整个团队 

Breadwinner with these winners, built the regime

我才是这些赢家们的生命之柱 这就是我的政权 

Taliban weapon in hand, kill everything

手握塔利班武器 杀个片甲不留 

Amphetamins all for the state of a better means

毒品会是我统治的最佳手段 

I'm beautiful but known for the dope like medellin

我是致命的诱惑就像是以毒品闻名世界的麦德林 

Don't act like you don't know

不要装作你毫不知情 

Know what I came for

你清楚我意欲何为 

Too late to turn back

现在回头为时已晚 

This is the payback

这就是应得的报应 

You take one, I take one

一命换一命 

You can't hide, you can't run

你无处藏身 也无法逃避 

Too late to turn back

现在回头为时已晚 

This is the payback

这就是应得的报应

Don't act like you don't know

不要装作你毫不知情 

Know what I came for

你清楚我意欲何为 

Too late to turn back

现在回头为时已晚 

This is the payback

这就是应得的报应 

You take one, I take one

一命换一命 

You can't hide, you can't run

你无处藏身 也无法逃避 

Too late to turn back

现在回头为时已晚 

This is the payback

这就是应得的报应 

Dress in all black like a funeral

一身全黑 像是出席葬礼 

Murder, homicide wanna ride get residuals

犯下命案 凶手还想逍遥法外 

Layin' on fire for residuals

还企图逍遥法外 

365 when I grind for residuals

日日夜夜我都都想报仇雪恨 

45 magnum in the van wit him

跟他坐在厢式货车里 

Ratta tatta tat I let the blam hit them

一块弹片刺穿旁边的窗口 

I scream fuck the whole world and put a bomb in it

我嘶声尖叫 扔出一枚炸弹 

Finger on the trigger, tryna put my whole arm in it

手指扣住扳机 企图用尽全力开枪 

I just want revenge, I just want revenge

我就想要报仇雪恨 就是要以牙还牙 

We get it

我们都清楚 

They took away my happiness

他们夺走了我的幸福 

They try to take my head away

还妄想让我身首异处 

Don't act like you don't know

不要装作你毫不知情 

Know what I came for

你清楚我意欲何为 

Too late to turn back

现在回头为时已晚 

This is the payback

这就是应得的报应 

You take one, I take one

一命换一命 

You can't hide, you can't run

你无处藏身 也无法逃避 

Too late to turn back

现在回头为时已晚 

This is the payback

这就是应得的报应 

Don't act like you don't know

不要装作你毫不知情 

Know what I came for

你清楚我意欲何为 

Too late to turn back

现在回头为时已晚 

This is the payback

这就是应得的报应 

You take one, I take one

一命换一命 

You can't hide, you can't run

你无处藏身 也无法逃避 

Too late to turn back

现在回头为时已晚 

This is the payback

这就是应得的报应 


评论 ( 2 )
热度 ( 30 )